Belangrijke wijziging bij Thalys tickets
October 27, 2020
Zakenreizigers die over een Thalys My World getrouwheidskaart beschikken konden vroeger kiezen voor een Ticketless Ticket. Hiermee kreeg je enkel een bevestigingsmail van je boeking en volstond het om aan boord je kaart ter controle te tonen.
Dit wordt nu gewijzigd. Voortaan heb je als reiziger keuze uit twee opties: een Mobile Ticket of een Digital Homeprint Ticket.
Mobile Ticket
Je krijgt een bevestigingsmail van je boeking met de keuze om bij een controle gebruik te maken van de barcodes in de bijlage van de mail. Of je kan je tickets ook afprinten op papier (A4-formaat) en ze meenemen. Het downloaden van de Thalys app is niet nodig.
Digital Homeprint Ticket
Kies je voor een Digital Homeprint Ticket, dan krijg je eveneens een bevestigingsmail, maar dan ben je wel verplicht om je tickets te printen en mee te nemen.
Nieuwe Layout
Ook de layout van het ticket kreeg een make-over. In het voorbeeld hieronder gaat het om een voorlopige layout. In een tweede fase zal nog extra informatie toegevoegd worden.
Wij geven je alvast de extra informatie mee mbt de helpdesk voor wijzigingen buiten kantooruren: Een omwisseling is mogelijk via uw Uniglobe contactpersoon of via het NMBS Internationaal Contact Center: +32 (0)2 801 90 10. Dit geldt enkel voor de omwisselbare tarieven.
Thalys My World getrouwheidskaart
Zowel voor het Digital Ticket als het Digital Homeprint Ticket heb je geen Thalys My World getrouwheidskaart nodig. Wie wel zo een kaart heeft kan zijn punten en Miles blijven sparen, ongeacht het gekozen ticket type.